czwartek, 7 listopada 2013

What I eat for breakfast

Dzisiaj przychodzę do Was z postem dotyczącym mojego odżywania. Uważam, że niektórym może się to przydać ;)
Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że nie jestem żadnym lekarzem, dietetykiem bądź jakimkolwiek specjalistą od żywienia. Staram się jeść zdrowo, ale niestety ostatnio przynajmniej raz dziennie zdarzają mi się duże "grzeszki" nad czym muszę znowu popracować. Myślę nad rozpoczęciem 90 day meal plan challenge z blogilates ale jest tam dużo rzeczy których nie lubię jeść i w szkole nie mam warunków, żeby jeść tak jak ona zaleca no ale zobaczymy bo pracuje nad następnym takim planem, z którego może skorzystam ale jak coś to dam Wam znać. Rozpocznę serię pt. Co jem na śniadanie/drugie śniadanie; obiad; podwieczorek lub kolację. Dzisiaj zaczniemy od śniadań. Mam nadzieję, że ta seria się Wam spodoba ;)
Buziaki!

ŚNIADANIA I DRUGIE SNIADANIA
Kanapka w szkole, ciemny chleb + rukola + wędzony łosoś + serek philadelphia light

Ulubione kanapki, ciemna bułka +szynka gotowana + ogórek kwaszony

                                   owsianka, płatki owsiane wymieszane z utartym jabłkiem i cynamonem podgotowane                                                                 w garnku z kiwi i bananem z masłem orzechowym

Niedzielne drugie śniadanie w piękna pogodę na balkonie, jajko sadzone, brokuły i jabłko

Herbata zielona mandarin orange Lipton z ciasteczkiem orzechowo-czekoladowym Belvita, na zdjęciu 1 a zjadłam 4 :(

Drugie śniadanie przed szkołą na 12, 2 kromki ciemnego chleba, 1  z guacamole a druga z serkiem philadelphia light

Sniadanie u przyjaciólki, zrobione przed drugą przyjaciółkę (mój talerz ten u góry) jajko sadzone, 2 tosty pełnoziarniste z phliadelphia i soczek pomarańczowy tymbark

Kolorowa owsianka czyli płatki owsiane, kiwi, truskawki i banan z masłem orzechowym, mniam!

Sniadanko po basenie, ciemna buka, szynka, papryka do tego ciepła herbatka ze starbucksa i angielski

2 pełnoziarniste tosty i banan, wszystko z masłem orzechowym

Sniadanie po jednym z wfow w kawiarnii, jogurt naturalny, granola,banan i odrobina miodu

owsianka, płatki owsiane z białkiem jajka i bananem 

To tyle jeśli chodzi o śniadania ;)
Papa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz