niedziela, 10 listopada 2013

Czas na podwieczorek!

Teraz czas abym pokazała Wam moje podwieczorki czytaj grzeszki bo jest ich chyba więcej niż tych zdrowych no ale trudno ;) Ostrzegam tylko, nie oglądajcie tego głodni!
Czekolada milka z orzechami przywieziona z Włoch, to ją zawsze jem kiedy mam zły humor

Ukochane truskawki i delicje pomarańczowe

Zielona herbata i jabłko, uwielbiam jabłka, są moim uzależnieniem

Z połowy października z wizyty u babci, tort orzechowy ahhh!

Magnum Almond! mój ukochany

Truskawki. murzynek i zielona herbata. Nie ma nic lepszego

Banany z truskawkami

Babeczki z serkiem mascarpone i malinami

Smoothie z malin, borówek, bananów i kiwi ;)

Jabłko, truskawki i John Green

3 kulki lodów na zakupach, najlepiej!

Murzynek roboty mojej Mamy!

Jabłko z masłem orzechowym!

Żegnam się z Wami, życzę smacznego i do następnego postu! 

PS. Co do kolacji to się jeszcze wstrzymam bo nie mam ich za dużo także bądzcie cierpliwi bo niedługo się pojawi "kolacyjny" post ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz