sobota, 16 listopada 2013

Akcja: potrzebna motywacja!

Hej wszystkim! Trochę mnie tutaj nie było, ale niestety miałam baardzo ciężki tydzień w szkole i ważne klasówki. Co spowodowało, że na nic nie miałam czasu. Dosłownie na NIC. Teraz aktualnie to nadrabiam, siedzę i oglądam odcinki seriali z całego tygodnia pod kocem po pysznym obiedzie ;) 
Cieszę się weekendem, wolnymi chwilami a przede wszystkim czekam na święta!! Przypomnę Wam, że jeszcze tylko 38 dni dzieli nas od tego magicznego czasu, nie mogę się doczekać! 

Ostatnio od jakiś dwóch tygodni, nie ćwiczę w ogólne, jem masę słodyczy bo nie umiem ich ograniczyć. Za nic nie mogę się zdecydować, chodzę zmęczona, niewyspana, nie mam czasu na ćwiczenia a może po prostu nie chce go mieć i go sobie nie umiem zorganizować bo przecież dla chcącego nic trudnego, prawda?

No cóż muszę się jakoś zmotywować do działania i ponownie zacząć ćwiczyć! Jakieś pomysły żeby wrócić na ten właściwy tor?

Na razie to wszystko, postaram się wrzucić jeszcze uaktualnienie mojej sylwetki dla Was jakoś i jakiś post, na jaką tematykę macie ochotę? Jakieś propozycję? 

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz