środa, 16 kwietnia 2014

Przemyślenia, just my curiosity

Hej wszystkim, 
Witam Was wszystkich w dobrym humorze ;) Właśnie zaczęła mi się przerwa wielkanocna, jedynie 6 dniowa ale w końcu zawsze jakaś. Później pójdę tylko na 3 dni do szkoły i będę miała 3 tygodnie wolnego! Jestem taka szczęśliwa z tego powodu! Na pierwszy tydzień wyjeżdżam z tatą na narty do Austrii, później mam wolne ze względu na matury a kolejne 7 dni spędzam na wymianie u naszych zachodnich sąsiadów. 

Chciałam Wam przybliżyć moje plany jeśli chodzi o moje życie. Od jutra, już tak na poważnie i definitywnie zaczynam zdrowe życie tzn. ćwiczenia i clean eating. Źle się czuję po zjedzeniu "śmieciowego jedzenia" chociaż w trakcie sprawia mi to przyjemność. Tkwię w takim miejscu, w którym nie wiem co jest lepsze i ważniejsze dla mnie, jeśli chodzi o jedzenie i jego jakość.

Od jutra obiecuję posty codziennie bo będę miała bardzo duuużo czasu aby nadrobić zaległości, teraz już spadam bo zasypiam na klawiaturze ;) Jutro na pewno post bardziej pomysłowy i na poziomie, dzisiaj chodziło o update ;)
3majcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz